Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 17 november 2008

Flit

Så var brödförrådet påfyllt igen! Dubbel sats igen, denna gång gjord i ett svep. Lite snabbare. :P
Föreläsning om festivaler idag, innehöll väl så mycket som det går att säga om festivaler när man tänjer lite på det och analyserar allt. Fast ändå några intressanta grejer man inte tänkt på. Övade trummor till Streams efter föreläsningen! Duktigt av mig, nu ska den äntligen bli inspelad ordentligt! Eftermiddagen har väl inte innehållt så mycket mer än bak egentligen... Lite bok har jag läst, borde nog läsa mer. En sak som jag borde gjort men inte har kunnat, är öva på låtarna till söndag, för jag har varken fått låtar eller noter! Just det, jag borde klippt naglarna också. Men det är ju så tråkigt. Kollat på Simpsons också, faktiskt ett skoj avsnitt.
Men motionen då, undrar ni? Jo, den klarade jag av i morse, då jag i kombination med den passade på att köpa ett nytt lypsyl och posta mammas busskort som jag igår kväll upptäckte fortfarande låg i min bakficka! Hehu

----------------
Now playing: Third Day - Come On Back To Me
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Mr. Mister - Watching The World
via FoxyTunes

Inga kommentarer: