Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 10 november 2008

Mjölk...

Nu är det faktiskt så att jag sitter här och känner mig stolt över att jobba på Arla. Det skrev jag dock inte i personalenkäten i söndags, men så uppskattar jag inte mjölk särskilt mycket, så värst ofta. Nu däremot, när man inte haft något vettigt i kylen att dricka under ett helt dygn, då är det vitt, kallt guld. Drickbart guld.
Nu säger väl någon "John, borde du inte vara stolt att du jobbar på arla med tanke på all juice du dricker och att du hela tiden tjatar om hur himla gott det är?", och då, då hade den personen fått tyst på mig väldigt effektivt.
Har annars snackat med mamma och pappa, gått långpromenad i kombination med handlat på Willys, och gjort läxa. Har ju egentligen varit rätt duktig, men nu svider det att jag inte hann göra något från "belönings"-facket... Börjar ju för en gångs skull tidigt imorgon.

Mina tekakor har stelnat! Skit också!
----------------
Now playing: Christian Waltz - Never Be Afraid Again
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Norah Jones - Painter song
via FoxyTunes
----------------
Now playing: The Elms - A Miracle
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Muse - Uno
via FoxyTunes

Inga kommentarer: