Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 7 november 2008

...ååååå så åker vi hem igen...

Men ITMs 10-årsjubileum är faktiskt en rätt go anledning. Det som känns jobbigt är att behöva packa en väska igen, och att behöva ringa och fråga om man kan jobba extra - tidigt - på söndag. Det ser jag inte fram emot. Däremot prövar jag nu på studentlivet the real style och det är faktiskt lite surt ibland. Faktiskt inte matmässigt, men mer det här att man inte får ha några extra utgifter ALLS. Som skivor eller musikpluggar eller konserter...
Skönt att komma hem till "bandlägenheten" ikväll i alla fall, jag siktar på det! Och förstås ITM-festen och konserten med Löwemo i samband med det, och dessutom en eventuell stadspromenad med Jeanine också.
Nu måste jag underhålla Anna och hennes nästan-kusin Ola.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att vi inte hann med stadspromenaden, men hela dagen var helt förvriden. Vaknade sent, hamnade på A6 lite för länge och sen hem. Men kommer nog hem någon helg så då kanske vi ses :)