Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 4 november 2008

Bröd!

Alright, sista brödlasset på väg ur ut ugnen! Jag har även fixat bort Windows-partitionen, så nu har jag 32 fräscha gig att utnyttja! Kvällen planeras även innehålla promenad i ett återigen mys-dimmigt Växjö. Frågan är om jag verkligen ska köpa Coldplays nya från iStore som jag sa... Jag tänkte nämligen vänta med att köpa den tills jag kom tillbaka hit för att ha den som motivation att börja promenera igen. Nu har jag ju dock fått motivation att spara pengar också (efter en dyr praktikperiod) så frågan är ju om jag kanske skulle kunna knalla iväg utan ny musik.
Emil är rolig och byter dialekter och jag ska snart hugga in på de nya tekakorna. Men först! En låt till.

----------------
Now playing: Röyksopp - Eple
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Sanctus Real - Message
via FoxyTunes

Inga kommentarer: