Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 29 november 2008

Trött och lite virrig

Hej tja. Jag är rätt slut. Steg upp efter inte åtta timmars sömn och gick för att öva inför sjungande julkort från nio till tre. En kul grej som hände var att Feffe helt plötsligt var borta när vi skulle öva, varpå Dan frågar mig om jag kan spela trummor. Han brydde sig tydligen bara om mitt "Ja" som jag började svaret med och inte de saker jag sa efter "men". Så jag fick sätta mig och spela trummor till hela kompet och kören. Spännande! Var ju rätt nervös, men klantade mig inte så värst.
Sedan gick jag hemåt tills det började regna, då ställde jag mig på en busshållplats och tog bussen sista biten. Gick ändå en halvtimme. Tog några riskakor och satt vid datorn tills Jossan kom och vi såg på Yrrol, Family Guy och Kvarteret Skatan och käkade ägg. Vi hade nämligen bestämt oss för att det skulle hända något, tyvärr var vi ensamma om vad vi tyckte skulle hända! Tack ändå Jossan, starkt av oss!


Mitt soundtrack denna dag har varit Echoes, Silence, Patience and Grace, den senaste skivan från Foo Fighters. Åh vad jag behövde en ny, bra, hög-kvalitetsskiva! Det dröjer inte länge efter jag stängt av förrän jag har låtarna på hjärnan igen och måste lyssna igen...

Osäkerheten håller i sig inför framtiden... Och en lite mer allmän osäkerhet börjar smyga sig på, vet inte riktigt vad den beror på. Jag måste nog göra något, en förändring typ. Känns som att mina manusförfattare har haft slut på idéer alldeles för länge och jag tappar tittare...

----------------
Now playing: Foo Fighters - Come Alive
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Foo Fighters - Stranger Things Have Happened
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Foo Fighters - The Pretender
via FoxyTunes

Inga kommentarer: