Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 19 november 2008

Ojojoj

Ojojoj. Var det meningen att man själv skulle ha disciplin på sig själv när allt blev som vanligt igen? Jag menar, det är ju ganska gött att vara i lägenheten. Och göra...inte särskilt mycket alls...överleva, liksom...kanske handla ibland... Nä, jag tror det är pank-grejen. Den är orsak till en hel del. Till exempel så skulle jag verkligen behöva en ny CD-skiva, vissa plattor är pinsamma att jag inte köpt än. Men man kanske också är lite besviken...eller, inte besviken, bara lite putt över att saker som andra sa, som var helt totalt 100% logiska faktiskt var rätt. Typ som att man måste kämpa och sån skit. Problemet är att när jag kämpar så kommer ju inte pengarna förrän om två månader!! How's that for motivation?! Jaja, imorgon är en ledig dag. Vad säger ni om jag letar upp min bra-iga whiteboardpenna och skriver ett dagsschema för imorgon? Som Emil gör? Och får lite gjort, som Emil får, blir ni glada då? Fortsätter ni och läser här då?

Jag kanske skriver för ofta...

Inga kommentarer: