Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 20 december 2008

All done på en front till!

Vad det betyder är att jag äntligen inhandlat alla julklappar! Är väl inte sådär jättenöjd med grejerna i år, men det blev överlag rätt så okej grejer. Tror dock inte att det finns energi och tid över till rim - något jag vet är mycket starkt rotat i vissa familjer, dock ej i våran. Min kreativitet behövs nog till LH-skivan i jul faktiskt!
Ställde klockan på 08.30 idag, det ni! Det är ju rätt sjukt att jag (och, som det kändes, min kropp) upplever det som att gå upp tidigt... Jag har därför hunnit en bit i Kulturarbetarboken (nej, jag har inte ens öppnat super-akademiska M.M.M-boken) men även unnat mig att njuta av morgonens 10 km skidskytte-sprint. Gött jobb där, C-J!! Även kul med två norrmän överst på pallen, de gjorde sjukt bra lopp, både Berger och Os.
Snart kanske Simon ringer och vill ha sällskap efter sin killer-tenta han haft idag. I så fall sticker jag dit. Men först blir det käk - mamma-lagat! SÅ bra.

----------------
Now playing: Sting - Shadows in the rain
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Bo Kaspers Orkester - Hon Är Så Söt
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Earth, Wind & Fire - Ponta De Areia
via FoxyTunes

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du tänkt på att man ofta använder kommentarsfältet mest till att kontakta dig snarare än att kommentera själva inlägget?