Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 3 december 2008

Faktiskt.

Hej alla. Jag får saker gjorda. Faktiskt. Har idag färdigställt ännu en låt till nya Liquid-skivan, om än en mycket märklig och galen historia. Får se om den kommer med i storyn eller kanske få bli bonusspår eller nåt.
Emil gjorde förresten american pancakes idag! Massa plus och stort cred till honom för detta!! Fluffigt utan dess like. Sirap är gott kom jag på också.
Annars går dagarna lite långsamt även att man gör saker... Det känns liksom konstigt när man är hungrig igen och bara gjort samma sak sedan man käkade senast! Har faktiskt försökt läsa boken en hel del idag, har äntligen bara 53 sidor kvar. Orkar dock inte hålla kritisk granskning-frågorna i huvudet samtidigt som jag läser, funderar på att ordbajsa med kvalité i rapporten och sedan hoppas på att andra har saker att säga på litteraturseminariet.
Inget övat på musikstycken idag, men så tar det också energi att sitta och komponera i flera timmar...man har liksom ett litet "musik-konto" med energi att förbruka under en dag. Det varierar nog i storlek från dag till dag, dock. Men nu orkar jag inte öva något...det lutar starkt åt ett avsnitt Smallville (ja, jag har tankat det och kollar rätt mycket...visst, jag erkänner att det är lite VÄL ibland men jag har faktiskt inte svårt för superhjältar, som Marcus G har).
Öppnade fönstret på mitt rum, det har jag inte gjort på länge. Behövdes nog!

Now playing: Inte mycket alls idag, bara Verra Cruz' skiva "Innocence" när jag promenerade innan

Inga kommentarer: