Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 13 december 2008

Usch

Tom-dag-syndromet! Hjälp!
Jag ska gå ut och gå en sväng i ett underbart vackert vinter-Barnarp. Måste komma på rätt musik bara. I övrigt är det mycket trötthet och mycket ekonomi i skallen. Saknar mitt piano. Tror faktiskt att jag börjar komma in i lite skapar-takter äntligen. Bara börja på saker så får man hålla tummarna och hoppas på att det blir bra. Saknar även mitt hår-gegg och min bank-dosa. Saknar också någon slags större motivation i tillvaron, framtiden lockar för första gången inte jättemycket, bara lite... "Flytta hem, jobba (extra, jag HAR ju inget fast jobb. Himla skit. Fast usch vad jobbigt att ha fast jobb) och betala av lånen" har jag i alla fall kommit fram till låter som en okej ett-årsplan.

Inga kommentarer: