Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 28 december 2008

Ja hjälp

Ja hjälp. Jobb jobb eller plugg plugg eller överslagshandlingar. Vill inte göra saker jag inte vill, vill bara göra roliga saker! Gårdagen blev bara jobb och lite läxläsning och glottande på datorskärmen. Lite fail-känsla. MEN - jag hittade min laddare! Lycka! Den låg ju faktiskt i datorväskan, fast i samma fack låg massa papper, förmodligen hade jag väl känt på fel sida papperen när jag kollade igenom den väska senast.
Brorsan med familj, svärföräldrar och frugans syster med man är här. Åt fin middag, en som var fri från julbordsinfluenser vilket var typ lite skönt. I skrivande stund kommer syrrans familj, så nu är det väldigt mycket folk i huset!! Dock inga i mitt rum.
Bytte bort tisdagen, så efter morgondagens mördar-pass (6-14.48) är jag fri i tre dagar! En stor del av de dagarna kommer bli roliga, vilket jag kan tacka Jeanine för! Det blir nämligen knyt-nyår i Växjö, skoj! Åker billigt men långsamt tåg ner, sover sedan i lägenheten och åker swebus hem, så det kunde ju blivit betydligt dyrare resemässigt.
Okej, nu invaderade Algot och Olle mitt rum med sina Cars-leksaker...min blogg-ro försvann, så vi säger så.
Puss

----------------
Now playing: This Beautiful Republic - My God
via FoxyTunes
----------------
Now playing: This Beautiful Republic - For The Life Of Me
via FoxyTunes
----------------
Now playing: This Beautiful Republic - For The Life Of Me
via FoxyTunes
----------------
Now playing: This Beautiful Republic - Last Second Chance
via FoxyTunes
----------------
Now playing: This Beautiful Republic - Stay With You Tonight
via FoxyTunes

Inga kommentarer: