Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 10 december 2008

Success

It's done! Jag klarade det! Fem minuter utan ett enda felaktig ton! Två gånger dessutom!! Det här blir gött när man väl sitter där vid mixerbordet...
Jag och Emil var alltså i Ulriksbergskyrkan mellan ett och fyra idag och spelade in flygel till "Streams", låten som vi spelade några gånger i vårt gamla rockband och som jag skrev när jag var - kom jag fram till idag - blott 16 år gammal. Ursprungligen till mitt, Petters och Patriks akustiska projekt som ingen längre minns...
Faktiskt satt den så bra att vi var nöjda innan klockan ens hunnit slå tre, så jag satsade på att spela in några fler gamla godingar när man väl satt vid en bra uppmickad och nystämd Yamaha-flygel! De jag inte förberett gick väl inte riktigt lika bra men ändå hyfsat. Nu är ju då frågan om jag har krafter att påbörja bok-rapporten... Måste nog äta först i så fall.
Ciao ciao


----------------
Now playing: Audio Adrenaline - Ocean Floor
via FoxyTunes

Inga kommentarer: