Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 8 december 2008

Lite bättre

Tack Emil. Varför? För att han på ett enkelt och ärligt sätt sa att han faktiskt tyckte att jag skulle gå på seminariet (jag övervägde att skippa det helt och skicka bud med Emil att jag var sjuk - inte särskilt mig, men då fattar ni vad opepp jag var) även att jag inte hade förberett mig särskilt mycket. Det var bra att komma ut och efter det korta och lätta seminariet passade vi på att stretcha trumtagningarna på Streams (behövdes bara på ett ställe - lite stolt är man!) och få med oss åtta hela, färdiga trumfiler. Så tidigare ikväll mailade jag Dan A och frågade om det fanns möjlighet att boka kyrksalen för flygelinspelning på onsdag eller torsdag. Nervös är man alltså!! Shiet, inte en ton får ju blir fel...
Gjorde ett nytt försök på den märkliga LH-låten som ju blev lite för märklig. Nu lyckades jag bättre (enligt både mig och Andy) så det kändes skönt. En go, tom morgondag ser förhoppningsvis att jag både handlar, gör en god paj, skriver en bit på bokrapporten och övar Streams till de riktiga trummorna.
Ett avsnitt S först kanske...

Inga kommentarer: