Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 15 december 2008

Hit och dit

"Kompositörer...undrar vad de gör. Håller de på med komposter eller?"
Emil är rolig han. Han ligger och läser någon av våra tunga böcker vi ska läsa under julen och fattade tydligen lite fel där... Klockan är ju visserligen inte tolv än, så man är ju lite morgontrött fortfarande. :D
Biljetten bokad - jag är hemma för julen nu på onsdag den 17:e klockan 16.25. Hem till jobb, bokläsning, tentaskrivning, Liquid Ham-skivjobb och förhoppningsvis lite julstämning. Och julklappsinhandlande!
Mitt största och varmaste tack till mina underbara föräldrar för skjutsen och transporten igår! Ni är ju för bra för att vara sanna...om man nu kan säga så! Ni ska få fina julklappar, det lovar jag!
Liten musikvetenskap-föreläsning idag, sedan försök till plugg och lite shopping kanske. Dagens problem: jag åt frukost halv elva, föreläsningen är mellan ett och tre. Ska jag äta middag innan eller efter?! Notera att jag inte har några mackor...

Inga kommentarer: