Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 19 december 2008

En fredag

Sådärja. En bok utläst av tre. Bara de två tjocka kvar. :)
Gårdagen fick en fin avslutning. Mamma och pappa skulle som sagt hälsa på några vänner, närmare bestämt mammas svägerskas bror. Denne med fru hade nyligen flyttat in i de nybyggda fancy lägenheterna precis vid Munksjöbron! Och ja, det var precis så flott som man föreställer sig det!! Fatta alltså...skulle va så gött att bo där nån gång! Fast det är ju inte gratis direkt...
Jag var ju egentligen på väg till "kollektivet" men Simon var iväg och pluggade och Niclas handlade precis då. Jonatan jobbade. Så jag hängde med och fikade en stund tills Simon var på väg hem. Anledningen till mitt besök på Norra Strandgatan var dels att lämna tillbaka den keyboard jag lånat och haft i Växjö, dels att leverera en mycket efterlängtad pjäs: bandets nya drumpad! Kom från Tyskland igår så jag passade på att hämta ut den när vi väl var i stan. Nu närmar det sig, Liquid-uppgraderingen! Kommer bli så himla gött.
Idag ska jag ta en shoppingrunda men också förbereda samplingar till söndag. Plugga har jag då som sagt redan gjort men det får nog bli lite till sen...

Now eating: Marabou - Amigo

----------------
Now playing: Coldplay - Fix You
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Coldplay - Low
via FoxyTunes

Inga kommentarer: