Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 17 december 2008

Bra avslutning!

Jag och Emil har lekt i studio GM! Från halv tio tills nu! Aaaasroligt! Plus att vi faktiskt fick inspelat gitarr på hans låt, och det lät riktigt bra! Dessutom några roliga incidenter, t.ex. när Emil märkte att han tappat falsetten lite sådär tillfälligt (blev sjukt roligt när man spelade upp det baklänges, lät typ som nåt från Wall-E), när han dunkade huvudet i en cymbal eller när han dansade Riverdance (kort efter cymbal-smällen) så att han ramlade platt på stället. En mycket mycket bra avslutning på detta årets Växjö-vistelse! Tack Emil, du är guld. Och väldigt rolig att bo med, och göra saker med. Det blir nog en lyckad jul, blink.
Var på hållplats innan och hjälpte till lite innan och träffade sedan massa folk - folk som jag till slut misslyckades med att säga hejdå till...så jag skrev en lapp som jag lämnade till de som satt vid bordet att skicka runt, med en hejdå-hälsning.
Tack och god jul!
ps. det var ju länge sedan jag åt såhär mycket under 6 timmar...phew...

Inga kommentarer: