Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 16 december 2008

Dimma XL

Skåne får jordskalv, Växjö får...dimma! Jodå, dimman idag mätte nästan 4,5 på Växjö-skalan! Joråsatte... Rejält...verkligen. Ojojoj.
Handledningstimmar i ekonomi idag. Gav ju kanske inte jättemycket, dock fick man ju svar på några frågor samt lite klarare inblick i vad han vill ha ut av hemtentan. En bra och snäll hemtenta är det! Gillar vi.
Lirade drums efter föreläsning, redit skoj! Har spelat in grunder till tre gamla piano-rock/pop-låtar och lagt in på iPod:en för att kunna skriva trummor till. Satte faktiskt så gott som allt trumrelaterat på alla tre låtarna igår kväll på två timmar så idag blev det övning för att komma ihåg det jag kom på igår. Svett blir man, och flisorna yr verkligen! Mailade pappa, brorsan och svågern och sa att jag även önskade nya trumstockar i julklapp! Hehehe...
Har nu läst lite i biografin och käkat ein bisschen Karma Voppen. Ska trycka i mig en lite mer bastant burger eller tre om en stund, så att jag står mig under kvällen. Sista Hållplats UBK för året är det, med julstök och diverse annat. Ska dock dra lite tidigt för att assistera Emil i studio GM klockan nio. Gitarren ska läggas om och göras lite bättre på låten Emil nyligen skrivit. Blir nog bra och skoj! Bokat till 01.00 faktiskt, i äkta studio-stil. Har ju visserligen bara en hemresa och en liten städning av rummet att klara av imorgon, så de e inga dimmor! Eller jo, den delen av dagen jag är kvar i Växjö blir det nog det.

----------------
Now playing: Richmond - Rinkitinkiting
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Schneider Schnorkel - Mein Traum
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Steven Curtis Chapman - Dive
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Downhere - The More
via FoxyTunes

Inga kommentarer: