Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 18 december 2008

En jul hemma

Fyyyyyyyyy va bra Foo är! Har snart läst ut biografin om Dave Grohl - jag börjar ju nästan bli ett riktigt fan! Har också bestämt mig för att snarast köpa deras nya live-DVD från Wembley Stadium. Anledningen till att jag bestämde mig idag var att jag inte visste om den innan. Såg den i MediaMarkt-tidningen, i blueray-utgåva. Man kanske skulle skramla ihop till en PS3? Eller försöka ta sig in i Norra Strandgatan 14-kollektivet, där sitter ju Nicki på en styck... Plus fet-tv och surround-system!
Igår var jag där så gott som det första jag gjorde när jag kommit tillbaka till Jkpg... Efter ett tag stack jag och Simon till hans klasskompis Tobbe och bastade - en manlig och skön upplevelse! Kvällen blev sen och tydligen behövde min kropp sova ut - jag vaknade klockan ett!! Alltså lite halva-dagen-försvinner-ångest, men jag löste det bra genom att städa rummet grundligt (något jag visserligen blivit kommenderad att göra) och packa upp alla mina grejer och kläder samt koppla upp datorn/musikgrejerna. Något julklappshandlande blev det ju inte då, men som sagt är jag istället snart färdig med biografi-läsningen. Rockade även lite vid pianot, fick ny glöd när jag fick tummen upp på mina trumkomp av Emil i förrgår natt i studion...det kanske kan bli några goa rockers av de gamla pianokompositionerna!
Mamma och pappa skulle hälsa på brorsan till några kompisar så jag får skjuts både in och (om det inte blir för sent) hem vilket känns gött. Ja, jag ska till kollektivet igen: denna gång för att lämna tillbaka Andys CS6X och en annan liten överraskning...hehu.
Imorgon ska jag nog ta revansch på de förlorade timmarna och oinköpta julklapparna!
Stay tuned!

----------------
Now playing: Foo Fighters - Erase/Replace
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Foo Fighters - Long Road To Ruin
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Foo Fighters - Come Alive
via FoxyTunes

Inga kommentarer: