Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 15 december 2008

Unna

Juletid är unna-tid! Jag har i alla fall redan börjat. Choklad eller chips var frågan på Willys. Svaret blev "ja". Men jag har faktiskt läst rätt mycket i ekonomiboken! Plus att jag ringde Niclas och pressade honom lite, hehe. Han försvarade sig rätt bra, sa att boken formulerade sig konstigt. Förmodligen var det väl i och för sig jag som formulerade mig konstigt, känner mig som en femåring när det kommer till ekonomi. Dock känner jag hur jag sakta men säkert börjar förstå Sveriges pengaflöde! Ekonomiboken är i alla fall grymt mycket mer lockande att läsa än "Musik Medier och Mångkultur" - en super-akademisk bok som är rentav skrattretande i sina hyper-konstiga terminologi-utflykter (den förgyllde min och Emils kväll igår i alla fall).
Min move att slappna av efter dagens föreläsning (som för övrigt intresserade mig de ca 30 första minuterna enbart) genom att byta tajta fin-jeans mot långkalsonger verkar inte ge den sidoeffekt jag tänkte. Jag tänkte ju då att det skulle bli lättare att gå ut och gå när man liksom redan var halvt ombytt, men nu är jag i en sån mys-stämning att jag tvivlar på att jag orkar ut i det karga vädret...
Jönköping, jag kommer klockan halv fem på onsdag. Håll ut!

Inga kommentarer: