Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 22 december 2008

Natt-fail

Här sitter jag alltså i "kollektivets" lägenhet. Det hade jag inte planerat. Igår var det ju nämligen LH-sammanträde XL, då vi gick igenom ALLT som hade med bandet att göra! Frickin' FEM TIMMAR. Men vår tacopaus räddade oss. Klockan tolv inser John att han ju inte hade bil och således har missat sista bussen hem... Han ringer och ger ultimatum till föräldrarna: hämta mig på Råslätt eller slipp mig inatt. Som ni förstår blev det det senare... Visst är det trevligt här, men sofforna är ju då aningen korta för mig, så man är ju inte hundra utvilad. Däremot är det inte mycket som slår en cola-frukost med Nicki och hans ljudsystem (som det krävdes en hel del tankekraft för att klura ut ett sätt att ansluta min iPod på). Fast nu upptäckte vi att det blev mono...surt!
Nä nu måste jag nog hem. Ska jobba 15-23 och skulle egentligen skrivit färdigt en LH-låt innan dess. Och kanske laga mat till jobbet - om nu inte mina kära föräldrar tagit hand om det. :)
Go jul

Svar till anonym: Ja

Inga kommentarer: