Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 19 december 2008

Denied

Ibland känns det som att man har blivit bortglömd. Som att man ska på en fest där alla ens kompisar är, men man står inte med på listan och får ingen förklaring på hur kompisarna kom in... Nu är ett sådant ögonblick. Det läskiga är att man blir sur när någon annan kommer in, för att det minskar mängden folk som står utanför, fast man inte borde bli sur. Inte alls. Men jag är inte perfekt, det är en grej jag tänkt börja köra lite med. Och jag börjar i denna lilla liknelse.

Jobbar på boss-låten till LH-skivan, kommer bli ascoolt att lira den live alltså... Släcka ner typ och ha massa strobar och shiet...
Hittade några julklappar till idag, bara mammas kvar. Varför jag inte handlade hennes också idag när jag ändå var igång? För att mina pengar tog slut. Och jag har inga på ingång, vilket är lite småjobbigt...

Inga kommentarer: