Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 9 december 2008

Ordentligt och enligt listan

Whiteboardtavlan har än en gång räddat min lediga dag från att förvandlas till slö katastrof utan framgång eller prestation! Eller åtminstone gjort första halvan innehållsrik: jag vaknade tio (okej, jag hade först tänkt tio över åtta och sen när jag inte kunde somna lade jag på tjugo minuter - och en stund senare en timme till...) efter att stereon fail:at - det var ingen CD i facket som var valt när timern satte igång = ingen låt. Frukosten följdes av disk och sedan en promenad in till centrum för årets första julklappsjakt! Presenter till syster och svägerska hittades, along with Björn Hellberg som satt på Bokia och signerade sin nya deckare. Vågade inte gå fram och prata med honom...hehe. Tyvärr läser ju inte pappa böcker, annars hade det ju vart fett med en "God Jul Ingvar önskar Björn Hellberg"!!
Ni kanske undrar varför jag inte tog kort på kändisen, eller för den delen varför jag inte tar särskilt mycket kort alls nuförtiden och lägger upp på bd. Svaret är att min mobil har världens bästa tajming när det gäller att ha lågt batteri så fort det finns något värt att fota - man kan nämligen inte använda kameran när batteriet är på lägsta nivån!
Nu blir det paj hörni! Och sedan ett par choklad-mazariner! Hejja

----------------
Now playing: A.C.T. - The Effect
via FoxyTunes
----------------
Now playing: The Mars Volta - This Apparatus Must Be Unearth
via FoxyTunes

Inga kommentarer: