Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 25 december 2008

God Jul

God Jul på er alla! Eftersom julafton för mig är den röda dagen och juldagen den dag då jag ofta jobbar så kommer blogginlägget idag istället för igår, som alltså sågs som en vilodag. Nja, det blir väl inte jättemycket vila med en tre- och en fem-åring i huset! Men skoj blir det och man får bygga lego! Funderar på att önska mig något i lego i 22-årspresent sen...hehu.
Julklapparna mina var vuxna och fina... Nämligen jeans, skor, ett mycket stiligt lakan-set, bättre kabel mellan dator och TV (som jag i och för sig beställde själv) och lite cash. Idag kommer brorsan med familj och ska dela ut några julklappar till, så än går det inte att sammanfatta skörden! Eftersom syrran gav cash för att de inte hunnit köpa en CD så gick jag ner och köpte Viva La Vida på iStore. Så det blev ju bra! En annan go julklapp var att jag fick lön och äntligen slipper pank-ångesten (pank alltså, inte som att jag glömde ett "i" i panik-ångest, hehö).
För övrigt SUGER vädret. Funderar seriöst på att flytta julfirandet norrut på nåt sätt nästa år. Skulle va värt. Julen ska va vit!
Idag ska jag jobba kväll. Lite synd eftersom brorsans familj firar en andra julafton här ikväll, som sagt. Men men, de hinner ju komma hit innan jag åker, PLUS att jag typ tjänar 1250 spänn för 7 timmars jobb...soft. Vad som inte är soft är att jag inte börjat på tjocka musikvetenskapsboken och inte läst i ekonomiboken på ett tag... Usch, det blir en hektisk första vecka i Växjö där tror jag. Men det löser sig, för nu är alla glada och tror det bästa om framtiden (säger vi).

Så till alla kära vänner och släktingar och allmänna random-läsare: GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
Ps. Tack för julklappen ni oavsiktligt gav mig - över 1000 besökare till den här bloggen!

Inga kommentarer: