Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 11 december 2008

Jkpg again

Jahapp, det var de fyra veckorna. Hem till jönnet igen för en söndag på arla och förhoppningsvis lite kvalitetstid med familj och vänner också. Dagen har inte innehållit särskilt mycket efter ekonomi-föreläsningen...
Oj, här blev det Steely Dan-style på shuffle-listan! Jo, jag skrev faktiskt ett första utkast till rapporten på Musikliv-boken. Förmodligen kommer det ju då bli det slutliga eftersom det inte är något jag är jättesugen på att lägga ner min själ i...
Lucia i domkyrkan imorgon, vilket innebär en redit tidig kväll! Efter det frukost på Liedbergsgatan, kan bli mysigt. Sedan går några timmar och så sitter jag på 841:an igen.
Nämen sjukt!! Nu "slumpar" iTunes fram Josefs version av Steely Dans "Hey Nineteen"! Någon har en funk-kväll...

----------------
Now playing: Donald Fagen - Morph The Cat
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Steely Dan - Jack of Speed
via FoxyTunes

Inga kommentarer: