Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 25 december 2008

Det här är bra

Coldplay förtjänar att vara stora. Den här skivan är kool.
Jobbet var segt, eftersom man "knappt behövdes". Vi fick gå hem en timma tidigare, vilket var gött faktiskt. Ändå tjänade jag lika mycket som en söndag - härligt!! Fatta vad jag ser fram emot det blåa kuvertet som kommer där i slutet av januari!
Hade ett mycket trevligt halvlångt samtal med min svägerska och sedan min bror nyss. De tackade för julklapparna och var jätteglada! Känns verkligen bra att jag lyckats pricka in så gott som alla julklappar perfekt i år! Och det bästa av allt - alla blev överraskade, för jag köpte inget som de hade önskat sig! Det är gött.
Fick TRE skivor av brorsans familj i julklapp idag (innan jag stack till jobbet), varav TVÅ var live-CD/DVD!! Fantastiskt gött! Så imorgon inleds dagen med Audio Adrenalines avskedskonsert från Hawaii (!!) och avslutas med en konsert från Toby Macs "Alive"-turné. Så sjukt gött.
Nu kom en till hit här. Det här är bra

----------------
Now playing: Coldplay - Yes
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Coldplay - Viva la Vida
via FoxyTunes

Inga kommentarer: